Sosyal Medya Yönetimi
SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ MARKANIZIN DİJİTAL VİTRİNİ “SOSYAL MEDYA”
NEDEN SOSYAL MEDYADA OLMALISINIZ?
Dijitalleşme günlük yaşantımızda, sosyal hayatta ve iş hayatında insan ilişkilerini, tüketici davranışlarını, işletmelerin pazarlama kanallarını düzenleyen ve değiştiren önemli bir güç̧ haline gelmiştir.
Kullanıcı deneyimlerinin ve marka itibarının paylaşıldığı en etkili ortam ise yeni dünyada sosyal medya platformlarıdır. Markanız ile hedef kitleniz arasında doğrudan etkileşime girerek bağ kurabileceğiniz sosyal medya platformları marka yönetiminin olmazsa olmazıdır. Markanız için doğru kanalların seçilmesi, markanızın bu platformlarda doğru temsil edilmesi ve verimli bir şekilde yönetilmesi, en az ürün ya da hizmetlerinizin nitelikleri kadar değerlidir. Ürünleriniz ya da hizmetiniz ne kadar iyi olursa olsun dijital pazarlama anlayışında ne yaptığınızdan ziyade nasıl yaptığınız, yani markanızın hikayesini platformlara nasıl aktardığınız önem kazanır.
Sosyal medya yönetiminde uzman ekibimiz ile içerik stratejileri ve analitik bakış açısıyla markanızın dijital dünyadaki bilinirliğini arttırıyor ve markanızı güçlendiriyoruz.
MARKANIZ İÇİN EN DOĞRU SOSYAL MEDYA PLATFORMLARI NELER?
Markanız için en doğru sosyal medya platformlarını seçmek için en önemli unsurların ilki hiç kuşkusuz hedef kitlenizi tanımak ve hedef kitlenizin hangi sosyal medya platformlarını aktif olarak kullandığı konusunda bilgi sahibi olmak.
Bunu sırasıyla hizmet verdiğiniz endüstri alanı, rekabet analizi, pazarlama hedefleri ve bütçe takip eder. Sizden aldığımız bilgiler ve briefler doğrultusunda yaptığımız analiz sonrası markanızın bulunması gereken sosyal medya platformlarını belirliyoruz.
SOSYAL MEDYADA RAKİPLERİNİZDEN NASIL SIYRILIRSINIZ?
Rekabeti gözlemlemek, pazarlama stratejilerini uygulamak için önemli bir araçtır. Rakiplerinizden sıyrılmak için öncelikli olarak rakiplerinizin hangi sosyal medya platformlarında aktif olduğunu bilmelisiniz. Mecralar belirlendikten sonra markanızı rakip firmalardan ayıracak ve öne çıkaracak içerikler üretilmelidir. Üretilen içeriklerin kalitesi oldukça belirleyicidir. Bizler bu noktada alışılmışın dışında farklı içerikler üretiyor, gündemi takip ederek güncel trendleri markanıza uyarlıyor, hedef kitleniz ile ticari bağ dışında duygusal bir bağ kurmanıza da yardımcı oluyoruz.
SOSYAL MEDYA YÖNETİMİ YAPARKEN NELERE DİKKAT EDİLMELİ?
Markanızın sosyal medya profillerinde ve paylaşımlarında markanızın kurumsal kimliğiyle uyumlu olacak bir yönetim sağlanmalıdır. Markanıza özgü farklı ve özgün içerikler üretilmelidir. Sosyal medya yönetimde düzenli paylaşım yapmak, platformu aktif kullanmak çok önemlidir. Hedef kitleniz ile doğrudan etkileşime gireceğiniz içerikler üretmek de sosyal medya yönetimi yaparken öncelikleriniz arasında olmalıdır. Reklam planlaması yaparken bir strateji oluşturup planlama yapmalısınız.
Ve en önemlisi sadece ürün ve hizmetlerinizi değil, markanızın hikayesini de anlatmalısınız.
SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA REKLAM STRATEJİSİ NASIL OLMALI?
Sosyal medyada pazarlamaya ayrılan bütçeleri geleneksel medya ile karşılaştırdığımızda aradaki fark oldukça fazladır. Geleneksel medyada hedef kitleye ulaşmak için harcanan maliyet oldukça fazlayken, sosyal medya kampanyaları için planlanan bütçeler ile hedef kitleye ulaşım çok daha kolay ve az maliyetlidir.
Uzman ekibimiz ile markanız için belirlenen bütçeyi doğru stratejiler ile planlayıp, hedef kitlenize uygun reklam kampanyaları yöneterek markanızı sosyal medyada görünür hale getiriyoruz.